Sindicat
Associació
Associació de Professionals de la Interpretació i la Direcció de Catalunya
Política de Venda i Cancel·lació/Devolució
1. Política de Venda
Preus i mitjans de pagament:
Tots els preus estan en euros i inclouen l’IVA quan sigui aplicable.
Acceptem pagaments mitjançant targeta de crèdit, transferència i rebut domiciliat.

Confirmació de la reserva en cursos i activitats:
Un cop realitzada la petició de reserva, rebràs un correu electrònic de confirmació amb els detalls de la reserva.

Un cop realitzada la petició de reserva, rebràs un correu electrònic de confirmació amb els detalls de la reserva.

Despeses d’Inscripció:
S’ha d’abonar una sola vegada mitjançant targeta de crèdit o transferència bancària.

Fiança carnet AADPC:
S’ha d’abonar una sola vegada per a la gestió i enviament del carnet mitjançant targeta de crèdit o transferència bancària. En cas de pèrdua, el duplicat s’haurà d’abonar de la mateixa manera.

Quota d’afiliació de professionals:
La quota és bimestral. Per a l’activació de l’alta, la primera quota s’ha d’abonar mitjançant targeta de crèdit o transferència bancària. A partir de la segona quota, les quotes seran domiciliades en el compte bancari indicat.
Per acceptar l'afiliació d’una persona ex sòcia, serà imprescindible que estigui al corrent de pagament de les quotes d’afiliació i de serveis de períodes anteriors. En cas contrari, les quotes pendents, s’hauran d’abonar abans del tràmit de l'alta.

Directori de professionals:
La quota és anual. Per a l’activació de l’alta, la primera quota s’ha d’abonar mitjançant targeta de crèdit o transferència bancària.
Si no s’indica el contrari, la renovació serà automàtica i anual (any natural). La quota corresponent serà domiciliada en el compte bancari indicat.

Revista Entreacte:
La subscripció és anual i la seva renovació serà automàtica si no s’indica el contrari. Es pot abonar mitjançant targeta de crèdit, transferència o domiciliació bancària.
Es poden comprar exemplars de forma puntual i sense subscripció. El preu de la revista serà el PVP i el pagament de la despesa d’enviament (segons les tarifes de Correus), anirà sempre a càrrec del comprador.

Cursos formatius:
Els cursos formatius s’abonen en un únic pagament en el moment de la inscripció, si no s’especifica el contrari en les condicions particulars del curs.

Consultes legals:
Les consultes son gratuïtes per a les persones sòcies, sempre i quan estiguin al corrent de pagament.
Les consultes de les persones no associades, empreses i associacions s’hauran d’abonar prèviament, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancària.
2. Política de Cancel·lació, Desistiment i Devolució
Quotes d’afiliació de professionals:
Es pot sol·licitar la baixa de l'afiliació en qualsevol moment, omplint aquest FORMULARI DE BAIXA encara que la baixa serà efectiva a la finalització del període de la quota bimestral en curs.
No es pot cursar la baixa dins del període de permanència (6 mesos). El termini per comunicar la baixa serà de 20 dies abans del pagament de la següent quota.
No es realitzen devolucions de quotes abonades, donat que es considera un servei rebut.
Qualsevol cancel·lació que s'efectuï fora del termini estipulat i provoqui la devolució d’una quota (i la corresponent despesa bancària), haurà de ser assumida per la persona sòcia.

Quota Directori de professionals:
Es pot sol·licitar la cancel·lació en qualsevol moment enviant un correu a atencioalsoci@aadpc.cat
La cancel·lació es farà efectiva el 31 de desembre de l’any en curs.
El Directori de professionals és un servei exclusiu per a persones sòcies, si sol·licites la baixa com a membre de l’AADPC, el servei serà cancel·lat automàticament.

Subscripció revista Entreacte en paper:
Es pot sol·licitar la cancel·lació de la subscripció en qualsevol moment, enviant un correu a atencioalsoci@aadpc.cat, Aquesta, serà efectiva a 31 de desembre de l’any en curs.
No es realitzen devolucions de períodes de subscripció abonats. Es farà la devolució del preu abonat quan l’exemplar enviat, o exemplars, mostri problemes greus d’impressió i la seva lectura sigui dificultosa.

Cursos de formació:
Es pot desistir de la inscripció a un curs enviant un correu a projectes@aadpc.cat.
Si el desistiment està dins dels 15 dies posteriors a la confirmació de la reserva, es reemborsarà el 100% de l’import.
No es realitzaran reemborsaments un cop iniciat el curs.
Si l’AADPC cancel·la un curs, el reemborsament serà del 100% del import.
El reemborsaments es farà segons els terminis establerts i amb el mateix mitjà de pagament en que es va fer la reserva.

Consultes legals:
Es pot desistir de la petició d’una consulta legal enviant un correu a atencioalsoci@aadpc.cat sempre i quan la consulta no estigui iniciada.
L’abonament de l’import es farà amb el mateix mitjà utilitzat en el pagament.
No es farà cap mena d’abonament des del moment que la consulta sigui iniciada.
3. Contacte
Per a qualsevol dubte o consulta sobre la nostra política de venda i cancel·lació/devolució, pots contactar-nos a atencioalsoci@aadpc.cat o trucar-nos al 932 311 4824.