1. Política de Venda
2. Política de Cancel·lació, Desistiment i Devolució
Quotes d’afiliació de professionals: Es pot sol·licitar la baixa de l'afiliació en qualsevol moment, omplint aquest
FORMULARI DE BAIXA encara que la baixa serà efectiva a la finalització del període de la quota bimestral en curs.
No es pot cursar la baixa dins del període de permanència (6 mesos). El termini per comunicar la baixa serà de 20 dies abans del pagament de la següent quota.
No es realitzen devolucions de quotes abonades, donat que es considera un servei rebut.
Qualsevol cancel·lació que s'efectuï fora del termini estipulat i provoqui la devolució d’una quota (i la corresponent despesa bancària), haurà de ser assumida per la persona sòcia.
Quota Directori de professionals: Es pot sol·licitar la cancel·lació en qualsevol moment enviant un correu a
atencioalsoci@aadpc.cat La cancel·lació es farà efectiva el 31 de desembre de l’any en curs.
El Directori de professionals és un servei exclusiu per a persones sòcies, si sol·licites la baixa com a membre de l’AADPC, el servei serà cancel·lat automàticament.
Subscripció revista Entreacte en paper: Es pot sol·licitar la cancel·lació de la subscripció en qualsevol moment, enviant un correu a
atencioalsoci@aadpc.cat, Aquesta, serà efectiva a 31 de desembre de l’any en curs.
No es realitzen devolucions de períodes de subscripció abonats. Es farà la devolució del preu abonat quan l’exemplar enviat, o exemplars, mostri problemes greus d’impressió i la seva lectura sigui dificultosa.
Cursos de formació: Es pot desistir de la inscripció a un curs enviant un correu a
projectes@aadpc.cat. Si el desistiment està dins dels 15 dies posteriors a la confirmació de la reserva, es reemborsarà el 100% de l’import.
No es realitzaran reemborsaments un cop iniciat el curs.
Si l’AADPC cancel·la un curs, el reemborsament serà del 100% del import.
El reemborsaments es farà segons els terminis establerts i amb el mateix mitjà de pagament en que es va fer la reserva.
Consultes legals: Es pot desistir de la petició d’una consulta legal enviant un correu a
atencioalsoci@aadpc.cat sempre i quan la consulta no estigui iniciada.
L’abonament de l’import es farà amb el mateix mitjà utilitzat en el pagament.
No es farà cap mena d’abonament des del moment que la consulta sigui iniciada.
3. Contacte
Per a qualsevol dubte o consulta sobre la nostra política de venda i cancel·lació/devolució, pots contactar-nos a
atencioalsoci@aadpc.cat o trucar-nos al 932 311 4824.