Què necessites trobar?

PÍNDOLA FORMATIVA SOBRE 'IDENTITAT CORPORATIVA PER A COMPANYIES I ENTITATS D'ARTS ESCÈNIQUES'

Publicado el 27 de Mayo de 2020

PÍNDOLA FORMATIVA ONLINE


DATA:
dimecres 3 de juny del 2020

HORA: de 10h a 12h 

PLATAFORMA: Zoom 

PREU: gratuïta per a socis i sòcies 


Places limitades


INSCRIPCIONS

Les associacions de professionals de les arts escèniques organitzen una formació per treballar en la "Identitat corporativa, pensament 360º" per a projectes culturals. La sessió tindrà lloc el pròxim dimecres 3 de juny de 10h a 12h via ZOOM i explicarà els elements imprescindibles per a definir una estratègia de marca, des de la idea i la filosofia fins al llenguatge visual i els recursos gràfics. La sessió anirà a càrrec de Núria Olivé de la cooperativa La Tremenda.

La sessió està oberta als socis i sòcies de les entitats organitzadores: AADPC, APCC, APdC, APGCC i TTP.


DESCRIPCIÓ

Plantegem una sessió formativa dirigida a socis i sòcies d’associacions de professionals de la cultura sobre identitat corporativa per a projectes culturals. Parlarem dels elements imprescindibles per a definir una estratègia de marca. Des de la idea i la filosofia fins al llenguatge visual i els recursos gràfics.


PROGRAMA

El programa s'estructura en dues parts. Durant la primera part (de 10 h a 11.30 h) s’impartirà la formació i, a la segona part (d’11.30 h a 12 h), s’obrirà el torn de preguntes dels participants per tal d’expressar dubtes o aclarir qüestions.

Durant la formació s’explicarà què és la identitat corporativa i els principals elements que s’han de tenir en compte per a construir una estratègia de marca.

1. Què és la identitat corporativa?

2. Identitat corporativa: el punt de vista estratègic

El posicionament, l’arquitectura de la marca, la missió, els valors, el to, l’estil de comunicació i la comunicació interna.

3. Identitat corporativa: el punt de vista visual

La imatge corporativa, el llenguatge visual i els recursos gràfics.


FORMADORA

  

Núria Olivé Montrabeta

Comunicadora i gestora cultural. Graduada en Comunicació Cultural per la Universitat de Girona i màster en Gestió Cultural per la Universitat de Barcelona. Sòcia de La Tremenda, agència de comunicació cultural i social. Ha treballat com a executiva de comunicació i premsa a Comèdia Comunicació i Mèdia i també ha format part de l'equip de premsa de FiraTàrrega 2015 i 2016. Anteriorment ha treballat com aperiodista d'àmbit local.

En el camp de la comunicació i gestió cultural ha treballat en projectes com el Festival Temporada Alta, Dagoll Dagom, Teatre-Auditori Sant Cugat, Teatre de l’Aurora, Premis Gaudí - Acadèmia del Cinema Català, Premis Butaca, Mercat de Música Viva de Vic, Fira Mediterrània de Manresa, Mostra Igualada o Fira Trapezi Reus, entre d’altres.

La Tremenda

La Tremenda és una agència de comunicació cultural i social. Ofereix serveis d’estratègia i consultoria, premsa, creació de continguts, gestió de publicitat, estratègia digital, vídeo i fotografia, creació web, producció d’esdeveniments i formació i assessorament.

Treballa en projectes com Bitò Produccions, Mostra Igualada, Fira Mediterrània de Manresa, La Central del Circ, Teatre de l’Aurora, Festival ADCE, Dagoll Dagom o Say It Loud, entre molts d’altres projectes.

L’equip de La Tremenda entén la comunicació com una eina fonamental per a donar visibilitat a projectes culturals, generant comunitats al seu voltant que els coneguin, reconeguin i acompanyin.

Les sòcies treballadores de La Tremenda són la Mireia Mora, la Bàrbara Branco i la Núria Olivé.