Què necessites trobar?

ENLLAÇ 2018, EL PUNT DE TROBADA ENTRE ARTISTES I GESTORS CULTURALS

Publicado el 05 de Marzo de 2018

Dia: 5 d’abril de 16 a 20 h.

Lloc: La Caldera. C/ Eugeni d’Ors núm. 12 (Metro Les Corts).

Preu: Trobada gratuïta per als socis de l'AADPC, l'APCC, l'APdC, l'APGCC i la TTP. 5€ per a no socis.

Inscripcions abans del 22 de març:

Artistes: https://goo.gl/forms/6X9dGghPopgmW0YJ2

Gestors: https://goo.gl/forms/NJnXavasEJfmUAjd2


ATENCIÓ:

Places limitades que s’assignaran per ordre d’inscripció.

Només s'acceptaran les inscripcions dels professionals que ens hagin fet arribar tota la informació demanada a través del formulari.

Si només voleu assistir a la primera part de la jornada (taula rodona), heu d'escriure un correu amb les vostres dades a: projectes@apcc.cat, abans del dia 22 de març.

La tercera edició de l’Enllaç, la jornada de trobada entre artistes d’arts escèniques i gestors culturals, posarà l’accent en la distribució d’espectacles.

Les associacions d’artistes professionals detectem la manca de gestors dedicats a la distribució, i volem donar a conèixer aquest perfil professional de cara a promoure que més persones s’hi puguin dedicar. Per aquest motiu, la taula rodona inicial de l’Enllaç estarà protagonitzada per persones dedicades a la distribució, que ens explicaran en què consisteix la seva feina i com la duen a terme. La segona part de l’Enllaç, com en les anteriors edicions, promourà que els artistes i els gestors culturals (de tots els perfils) es coneguin i comparteixin projectes.

La sessió, que tindrà lloc a La Caldera el proper 5 d’abril, està organitzada per les associacions professionals de les arts escèniques: l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics, l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya i l'Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya.

L’Enllaç va néixer el 2016 amb la voluntat de trobada entre aquests dos tipus de professionals, per tal que els dos perfils sàpiguen la feina que fan uns i altres i es puguin establir sinergies i equips de treball. Les dues anteriors edicions han tingut un gran èxit de convocatòria i s’han esgotat les places ofertes.

Amb aquesta jornada volem trencar amb cert estereotip establert sobre la relació complexa entre els dos tipus de perfils, gestors/es i artistes, que al cap i a la fi són agents culturals que treballen pels mateixos objectius.


FUNCIONAMENT DE LA SESSIÓ:

Després de la taula rodona sobre distribució, i a través d’una dinàmica de grup, els artistes i gestors participants a la jornada es coneixeran i posaran en contacte. Prèviament, i per facilitar la trobada, s'enviarà als uns i els altres els perfils dels assistents, amb els seus interessos i trajectòria.


PROGRAMA:

16:00 h.
Benvinguda

16:10 – 17:30 h. 
Taula rodona “Com es distribueix un espectacle?”

    Amb:
    Alina Ventura, distribuïdora a La Maleta dels Espectacles
    Pol Gil, distribuïdor internacional
    Laura Perramon, distribuïdora a El Tinglado d’arts escèniques
    Daphné Malherbe, distribuïdora de la companyia Mumusic Circus

17:30 - 18:00 h.
Pausa

18:00 - 20:00 h.
Trobada entre gestors/es culturals i artistes
(s'organitzarà una dinàmica grupal per facilitar l'intercanvi)