Necessitem omplir les paraules de sentit, necessitem que neixin de l’escolta i de la necessitat de ser escoltades, reconnectar amb el nostre dret innat a parlar, a expressar-nos, reconnectar amb la nostra presència acceptant el nostre poder, la nostra veu. En aquest procés contemplem l’entrenament vocal de forma global, com a part indivisible del procés creatiu de l’actor i la construcció del personatge. Us proposem treballar la tècnica vocal i l’imaginari de l’actor de forma simultània com a pont d’unió entre l’impuls creatiu i la Paraula. L’objectiu d’aquest treball és trobar la nostra veu natural, ser conscients de com funciona el nostre instrument, omplir d’especificitat i matís cada Paraula del text i trobar eines concretes que ens ajudin a arribar a la llibertat creativa. Entrenem perquè ment, cos i veu estiguin disponibles i oberts.
Formada principalment a l’ Institut del Teatre, a la Rose Brufor College, al Actor’s Centre de Londres i al Michael Howard Studio de NY, especialitzada en tècniques de veu, ha seguit la línea anglesa de la Central School of Speech and Drama de la Cicely Berry de la mà de Tess Dignan, de la Patsy Rodemburg (fundadora del departament de veu del National Theatre i directora de la RSC més de 18 anys), del Kevin Michael Krips, de la Gemma Reguant i de la Coralina Colom. En teatre ha treballat sota la direcció de Josep Maria Miró, Iván Morales, Carlos Be, Pau Miró, Konrad Zschiedric, Matt Wilde, Martí Torras, Roger Torns, Carme Portaceli , Manel Dueso entre d’altres. En Tv ha treballat en sèries com El Cor de La Ciutat, Kubala Moreno i Manchón, Nit i dia, Mira lo que has hecho, Clara Campoamor, la mujer olvidada o Las manos del pianista. Com a docent ha donat classes de Tècnica vocal a la UAB, UDG, a La Rose Bruford College (UK) i ha treballat com a coach per a productores com Fernando Trueba producciones cinematográficas o El Terrat de Produccions, entre d’altres. |
Col·labora:
Amb el suport de: