DATES: del 19 al 22 de octubre | LLOC: | HORARIS: dijous a les 20 h divendres i dissabte a les 19 h diumenge a les 17 h | DURADA: 60 minuts | PREU: 15 € |
FITXA ARTÍSTICA:
![]() | Interpretació i dramatúrgia: Julia Calzada, Joana Castellano i Gisela Guitart Direcció: Cia. Fac-òF i Laura Aubert Acompanyament artístic: Els Pirates Teatre i Paula Segura Veu en off: Paula Segura Escenografia: Juli Sanjuan Assessorament de moviment: Davo Marín Disseny de so i il.luminació: Adrià Aubert Assessorament de vestuari: Maria Albadalejo Col·laboradors: EÒLIA I+D (Espais de creació) i Sala Siconi |
Amb el suport de la Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura
Agraïments: Clàudia Asensio, Elisa Erruz, Josep Guitart, Xim I. Rabassa, Beli Klein, Noemí Llopart, Gerard López, Victòria Palma, Joel Ripoll i Maria Samper.
Un espectacle de la Cia. Fac-òF
Espectacle seleccionat de la convocatòria de textos 20-21 On el teatre batega, iniciativa dels Teatre de proximitat i guanyador de la primera edició d'Insomnia de Balañá en viu.
SINOPSIS:
Un match, una decisió a prendre. L'amor idealitzat, l'amor obsessiu i l'amor realista discuteixen per arribar a un acord. Estimar o no estimar, aquesta és la qüestió. A través dels sonets de Shakespeare els amors s'embarquen en un mar de possibilitats, d'expectatives, de «i si», d’il·lusions i de pors per tal de treure’n l’entrellat.
